Protokoll fra årsmøte 15. februar 2020

15. februar 2020 ble årsmøte avholdt på Idrettens Hus på Ullevål i Oslo. En god gjennomgang av aktiviteter i 2019 og planer for 2020.

Hilde Næss er vår nye nestleder i styret og vi er veldig glad for å ha henne med på laget. Samtidig takker vi for mange år med Johan Thonerud på laget og sin rolle som nestleder. Takk til Oslo Atletklubb, Lørenskog Atletklubb og Christiania Atletklubb som også stilte opp og bidro til et godt møte.

Vi gleder oss til 2020 og legge tilrette for at klubbene får nok et godt år med trening, stevner, samlinger og mye annet spennende.

Her kan du lese protokollen:https://vektloftingost.no/wp-content/uploads/2020/02/Protokoll-fra-årsmøte-i-Østlandet-Vektløfterregion.docx

Oversikt over klubbene

juni, 2021

Følg oss i sosiale medier